menu   MENU

Kořenec GOLF and SKI RESORT

golf, kořenec, sokrates, ski

menu

Čištění golfové obuvi na Poháru starosty obce Kořenec

Čištění golfové obuvi na Poháru starosty obce Kořenec04
červenec

PO SKONČENÍ TURNAJE SI BUDOU MOCI HRÁČI NECHAT OŠETŘIT OBUV PŘÍPRAVKY ZNAČKY SOLITAIRE.

Společnost Solitaire GmbH byla založena v roce 1926 v Berlíně a ve své historii plné změn se zabývala výrobou kvalitních přípravků pro péči o obuv a výrobky z usní. V roce 1929 získala firmu Solitaire společnostWerner & Mertz GmbH. Ta se v té době úspěšně zabývala  rovněž výrobou přípravků na obuv (značka Erdal) a měla na německém maloobchodním trhu své jasné místo. Získáním Solitaire se pokryl i specializovaný odborný maloobchod a také segment trhu vyžadující hodnotnější přípravky, s výšším nárokem na kvalitu.

Koncem devadesátých let bylo třeba zásobit maloobchod nejen přípravky pro péči o kůži, ale i dalším doplňkovým sortimentem. Tím jsou napínáky na obuv, vložky do obuvi a artikly zvyšující komfort při nošení obuvi. Po období intenzivního hledání byl nalezen kompetentní partner, společnosti Bergal a nico Norbert Schmid. V roce 2000 vznikla společnost zahrnující tyto tři firmy, Bergal, Nico & Solitaire Vertriebsgesellshaft mbH . K dnešnímu dni BNS úspěšně podniká na domácím trhu i v zahraničí ; v roce 2004 byl dosažen obrat ca. 22 mil. EUR.

 

Přípravky značky Solitaire se vyrábí především ve městě Mainz v Německu a dále poblíž Salzburku v Rakousku. Celkem exportuje BNS pod svými obchodnímu značkami zboží do více než 40 zemí světa

a stále se rozrůstá.

 

Přípravky pro péči o obuv Solitaire se vyznačují obsahem vysoce kvalitních látek, které, dříve než se dostanou na trh, jsou průběžně

a opakovaně testovány a analyzovány ve vlastních laboratořích. S německou pečlivostí se dolaďují výrobní receptury a různé materiály navzájem. Solitaire proto nabízí na každý materiál a téměř na všechny barevné odstíny ten správný přípravek. Obzvláště se klade důraz na technologie usnadňující aplikaci přípravku a nezatěžující přírodu. Celý výrobní sortiment je i přes jeho šíři přehledný a účelně se navzájem doplňuje. Kategorizace a identifikace výrobku, uvedené na každém balení, umožňují rychlou orientaci v přípravcích nejen personálu na prodejnách, ale i spotřebitelům.